Monday, May 19, 2014

#7 SAA

"Zie, kau tau tak apa benda yang paling sakit?"

"Kena langgar kete. Haha k tak lawak. Apa ni bermadah madah dengan aku ni. Esaimen land law dah siap belum?"

"Eeeee, spoil nya kau ni. Benci! Malas cakap dengan kau. Merajuk 10 minit"

"Aku ingatkan esaimen pun dah tak boleh sekarang eh. Cakap la apebenda yang sakit?"

"Bila hati aku berbelah bahagi, bila kenangan lama datang balik, bila aku rasa 50-50. Stress."

"Kau jangan buat gila. Kurang dari 3 bulan lagi weih. Hati tu berbolak balik sifatnya Fa, kau pun tahu. Jangan dilayankan sangat. Tu semua permainan syaitan tu. Keep on doa."

"Takde lah, lately ni ada je benda yang buat aku ingat benda-benda lepas. Aiyoh. Parak gini. Nampak sangat aku belum matang. Camne ni Zie camne niiiiii"

"Sumpah tak lawak Fa. Jangan memain lah. Doa je banyak-banyak. InsyaAllah takde apa-apa. Perasaan kau je tu."

"Hmm itulah. Dan kau tau tak apa benda lain yang lagi menyakitkan?"

"Apa kau ni. Pergi rest lah. Kau penat sangat ni Fa. Takut aku. Ok last ni eh, last. Apanya yang lebih menyakitkan? Geli pulak aku."

"Bila orang yang kenal kau bertahun lamanya, jadi stranger. Sbbkan 1 jee salah kau, terus macam tak pernah kenal."

"Apa pulak ni Fa.."

"Hmm takde apa lah. Aku saje je. Dah lah, jumpa esok. Bai Zie. Muah"


Dan apa yang dikatakan Syifa terus menjadi tanda tanya. "Syifa ada problem tapi taknak bagitau aku?"




No comments: